05 juni 2007

Tarmproblem

Idag känner jag mig knäckt. Ständiga diarréer och värk i tarmen. Känns som om jag inte gjort annat än ränt på toaletten under morgonen. Dessutom sov jag erbarmligt illa i natt. Gick till sängs redan 21.30 igår efter ett blodsockerfall, och vaknade en gång i timmen under hela natten. Nej, idag är det inget vidare. Jag blir så less på min tarm. Att jag är trött och orkeslös är en sak som jag kan leva med. Det går ju alltid att förbättra. Hoppas jag. Men en mankerande tarm, urusel matsmältning och nästintill obefintligt näringsupptag, är betydligt värre. Den tarmen får jag dras med resten av livet.

Nu ska jag lägga mig i soffan. Kanske sova en stund?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nog är det lite synd om dig. Har du fått några mattips som är snälla mot magen och inte alltför tråkiga?

Ha det så gott du kan.