11 september 2007

Individuell coachning

Var in till Coachingcentret idag på eftermiddagen. Coach är inte det vagn? Kanske buss? Då är väl en "coach" kanske en kusk eller bussförare? Hmm... Det mesta verkade vara sig likt från tidigare. Datorteket har bytt namn och lokalerna har byggts om. Men innehållet är detsamma. Åtminstone var det mitt intryck idag efter 30 minuters presentation av inriktningen. Vi ska "bussas" mot arbete, utbildning eller praktik under 12 veckor. Den stora skillnaden för mig jämfört med för tre år sedan är att jag samt 21 stycken till fått "individuell busschaufför". De övriga arbetslösa reser kollektivt på busscharter. Fasligt va alla andra var unga. Medelåldern ligger nog strax under 45, tror jag. Rena kindergarten *ler*

Måndagen den 17 september börjar min resa. Undrar var den slutar?

Inga kommentarer: