07 september 2007

Ett litet rött paket...

...med vita snören låg det inte i brevlådan idag. Men ett litet mjukt paket med omslagspapper med ett trätryck på låg det där. I paketet fanns ett vykort med ett foto av härliga nygräddade kanelbullar och en gul slips. Hon kom ihåg! Länge hade jag en lapp på kylskåpet där det stod svart skjorta, gul slips. Vad hjälpte lappen? Varje gång jag kikade in på biståndsloppisen så hade jag glömt. Men hon mindes. Hon mindes att jag sagt att jag skulle köpa en gul slips. Trots att det var så länge sedan. En del kvinnor är fenomenala *ler* TACK!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fenomenala kvinnan, snacka om att man får ha ljudning för att kunna stava det ordet. Femininala...det vart väl ett trevlig ord?

Klart jag minns! Ibland iallafall.

Ulf sa...

*skrattar* Värst va du va feminal ida då? Måste komma från ett fenomenalt femininum :-)