10 juni 2007

Skinnvalkar

Jag har fått valkar! Tog av mig skjortan för jag tänkte att jag skulle kunna skaffa mig lite solbränna idag. Vem vet hur länge solen och värmen blir kvar? Till på tisdag säger SMHI, men jag litar inte riktigt på dem. Såvitt jag förstod skulle vi inte få något regn heller, men likt förbaskat så regnade det i natt och dessutom skvätte det lite grann tidigt i morse. Så jag litar inte fullt ut på SMHI.

Nåja, där stod jag utan skjorta och iförd ett par jeans, när jag fick syn på en spegelbild av en magerlagd figur i brygghusets fönster. Då såg jag. Det hängde valkar över byxlinningen! Nu var det mest tomt och löst skinn som hängde över livremmen, men det var valkar. Skinnvalkar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å då undrar jag är det positivt eller inte? Har du gått upp lite i vikt eller är det sviter av att ha gått ner?

Ulf sa...

Lösskinnet kommer sig nog av viktminskningen. Men jag har gått upp i vikt! Väger hela 61,5 kilo nu för tiden :=)