28 december 2006

Död dator

Jag har drabbats av att min dator spelar död. Inget skoj alls. Den här gången verkar det vara allvar. Visserligen kan jag ibland tycka att datorer tar alldeles för mycket tid men efter ett par dagar utan dator uppträder en lätt abstinens hos mig. Antar att datordöden innebär att jag måste låna sonens dator då och då. Gillar det inte men nöden har ingen lag, sägs det.

Jag kommer inte längre åt åt min mejl och antar att det på verkar mitt bloggande också.

Önskar Er alla en gott avslut på året och ett riktigt Gott Nytt År!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch va jättetråkigt att du har en död dator. Saknar dina uppdateringar kring ditt liv. Ska vi starta en fond så du får dig en ny dator? Hur smart är det att skriva det här då? Men du kanske kommer åt din blogg nån annanstans.

Ha det gott