28 oktober 2006

Fredag

Fredag förmiddag blev en förmiddag i värkens och trötthetens tecken. Ibland får jag de underligaste tankar. Det var som om insikten, att kronisk leverinflammation kan leda till skrumplever och levercancer, hann ifatt mig. Frågan om hur länge man kan leva med kronisk leverinflammation går inte att besvara, enligt dr. Krog, men "man kan säkert leva länge". Ja...ibland får jag de konstigaste tankar. Bara så där hux flux.

Tröttheten var överväldigande och jag somnade i fåtöljen efter min andra frukost. Efter lunch blev det något bättre och jag tvingade iväg mig på en liten resa, för att köpa varma och gosiga sockor att ha i stövlarna. Varma fötter är en välsignelse i skogen!

Dök in på en loppmarknad och fastnade för två "skitsnygga" och bekväma stoppade karmstolar á 75 kr/st. Bestämde mig för att avvakta med ett köp och for hem.

Inga kommentarer: