16 december 2008

inWarehouse suger

Eller hur det nu ska uttryckas på "nysvenska"? För mig duger gott att säga att inWarehouse irriterar mig så till den milda grad, att jag funderar på att undvika att handla där. Varför? Jo, fortfarande ligger deras annons om en "demonMac" ute på Blocket. Trots att det måste ha gått flera dagar sedan datorn "reserverades" för annan kunds räkning. *surar*

Är datorn såld eller inte? Om inte så kan de väl skicka den till mig? Då är den såld!

inWarehouse suger!

Uppdatering: Kanske ska jag vara glad att jag slipper handla hos inWarehouse? Åtminstone om det stämmer vad som skrivs om företaget på Pricerunners forum.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å då har ändå inte du lagt in ditt morr....verkar inget bra företag va? Det är mycket att tänka på när man ska handla, garantier, service suck man får vara glad så länge grejjerna håller.

Lycka till!

Ulf sa...

Bagarberta;
Nej det verkar inte vara något bra företag att handla av enligt diskussionerna på forumet. Men jag tror jag handlade av dem för länge sedan. Då var de okej. Men det var långt före 2007 då de köptes av Komplett ASA, Oslo.

Visst är det konstigt att man ska vara glad så länge grejerna håller. I bland tror jag att grejer säljs med "inbyggd produktföråldring" dvs de går sönder just efter det att alla garantier gått ut.