21 juni 2007

Köpt sysselsättning

Drog mot Micro i Valbo. När jag körde E-4:an söderut så körde jag länge med hakan mot bröstet. Mil efter mil, med bil efter bil, som Ville, Valle och Viktor sjöng en gång i tiden. Bilkön var säkert på väg mot norr för att uppleva midnattsolen på årets längsta dag. T o m en Hummer kom på väg norrut. Undrar om föraren sett filmen "how to drive a hummer in iraq"? Det har inte jag trots att jag lämnat över filmen till sonen för att han skulle visa mig den på sin dator. Vi har som helt olika dygnsytm. Min son och jag.

Handlade mig lackrengöring, rubber, billack och en uppsättning lampor. Jag har köpt mig helgsysselsättning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sov några timmar på dagen så du kan va med lite mitt i natten. Det är då det är gott med fika och surr.

= ) ser nästan dina grymtningar...

Anonym sa...

Filmen var bra. har lite att lära mig där :-)
*JC*

Anonym sa...

Eländes, elände...kan tänka mig trevligare helgsysselsättning. *L* Vi har varit och tittat på stångresning, och nu blir det mat och dryck i goda vänners lag. Hoppas du får en trevlig midsommar! Kramar från andra sidan Bottenviken!