18 november 2006

Dream Girl

Den senaste tiden har jag drömt om kvinnor. Jag har säkert drömt om annat också, men de drömmar som jag minns fragment ur, är drömmar där kvinnor förekommit. Ett par drömmar har haft klara erotiska inslag och resulterat i att jag vaknat med kraftig erektion. Ett tillstånd som skänker glädje och hopp för en diabetiker. Än är det liv i gubben!*ler* I andra drömmar har det snarare varit annat än erotik som styrt handlingen i drömmen men kvinnorna har haft en central roll.

Jag tillhör inte dem som försöker analysera drömmar. Därtill är jag alltför okunnig och ointresserad. Lämnar ämnet åt andra mer intresserade. Intressant tycker jag är att de kvinnor som förekommer i mina drömmar är "alldagliga" medelålders kvinnor i "vardagliga" situationer och inga "sexbomber". Det är drömda kvinnor som jag inte känner - vad jag vet. De är okända för mig. Kanske borde jag ägna mig åt drömtydning trots allt? Eller ge mig ut i världen för att söka min "dream girl"?

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som trevliga drömmar. Ta dom för vad de är...säger en som gått drömkurs.

Viktigt ska vara känslan i drömmen och den kan du väl finna?

Dröm på och ha det såg gott!